zaterdag 2 oktober 2010

Oranje album met Florilèges stempels

Mijn handen jeukten om aan de slag te gaan met mijn mooie nieuwe stempels van het merk Florileges. Het stempelen geeft me de mogelijkheid om bezig te zijn met nog een ander materiaal waar ik van hou: cardstock. Ik vind het een uitdaging om geen dessinpapier te gebruiken en tot datzelfde resultaat te komen met stempels.
Mijn inspiratie kwam van de blog van Is@ de Belley. Ik hou er nooit zo van om iets helemaal na te maken dus heb ik er weer mijn eigen draai aan gegeven. Ook heb ik veelvuldig gebruik gemaakt van de stanzen van Crealies. Haar bloemetjes zijn zó leuk. Dit project was echt heerlijk om te maken!!! Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

















Gebruikte materialen:
o.a. Cardstock, stempels van Florilèges, Green Tara flowers, Marianne Design Swirl, Kaiser Craft Seals, Crealies stanzen, Vlinders van Martha Stewart, Creatables en Quickutz, Autumn Leaves clearstamps en Martha Stewart Lace Scalloped Heart.

10 opmerkingen:

Sapipzi zei

Kwijl, kwijl, kwijl
Wat een prachtig boekje!!!
Super dat iets zonder designpapier zo mooi en veelzijdig kan zijn en zo zie je maar weer hoe mooi eenvoud kan zijn.

Liefs, Margo

Silvia zei

Wat een fantastisch boekje Nathaly

gr. Silvia

rita zei

Ik vind het ook een heel mooi boekje!
groetjes Rita

Colinda zei

Mooie herfst tinten!!!!

Judith zei

Ja ja ja, dit is weer super, Nathaly!!!
Wat heb je toch een super stempels! En de ponsen van MS zijn ook zo leuk.
Groetjes van Judith

Petra zei

ik denk je hebt een blogstop.... denk vandaag ik kijk weer eens even, heb ik al 5 posts gemist en wat voor post. Allemaal even mooi :D

aukjev zei

Wat een mooi album, knap om zonder dessinpapier zo'n creatie te maken en dan ook nog met maar 3 kleuren ;-))Ik vind het weer toppie ! gr. Aukje

Irma zei

Wauwwwwww wat een mooie creaties maak jij zeg. Alles past ook heerlijk in mijn straatje hihihi.....met vlinders ,ohhh ben er gek op !!.
Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog. En voor de complimenten. Ik ben gelijk volger bij je geworden.
Groetjes Irma

Judith zei

Hallo Nathaly,
Ik weet niet of je hiervan houdt, maar ik heb iets voor je op mijn blog.
En dat omdat ik zo super vind wat jij allemaal maakt (maar dat wist je al, he?(-:)
Groetjes van Judith

kate blue zei

love the butterflies!!!!