vrijdag 9 maart 2012

Moments in time

Vandaag een kaart die jullie niet van mij gewend zijn. Ik zeg al een hele tijd tegen Cornelie dat ik binnenkort ga meedoen aan haar challenge maar het kwam er niet van. Ik zag nu zo'n schattige kaart op hun challenge site dat ik besloot mee te liften. Het is het soort kaart wat ik zelden maak. En aangezien ik dit jaar meer andere kaarten wil maken was dit het moment om mee te doen. Mijn 'moment in time'. En dit is mijn kaart geworden.


Vooral dat 'rokje' vond ik erg leuk om mee te experimenteren.

En dit is het voorbeeld van de site van Cornelie, Nadine, José en Marjan.

25 opmerkingen:

Colinda zei

Erg chiqeu hoor!!! Een gezellig weekend, Colinda

Scrapcreaties Mirande zei

Het is dan wel een andere kaart voor jouw doen maar ik vind hem geweldig. Heel erg mooi weer.Prettig weekend alvast.
Groetjes Mirande

Els zei

Tja al is dit anders, het is een hele mooi kaart geworden. Heel leuk met dat rokje en dat durf ik nog niet aan.
Groetjes Els

Marjan zei

Superdesuper!! Wat een mooie lift, joh! En wat gaaf dat je meedoet!!
Dat zwarte "cameetje"maakt het stukken minder zoet.

Groetjes, Marjan

Corrie zei

Ik vind hem prachtig Nathaly!!!
Groetjes Corrie

Naomi zei

Prachtig Kaartje hoor Nathaly!
heel erg leuk gedaan met dat 'rokje' :)

veel liefs
Naomi

Mariken zei

Wat een prachtige kaart met mooie, zachte kleuren. Ik vind 'm super gelukt!
Fijn weekend, gr-jes Mariken.

marion zei

Wauzers, ik vind je kaartje leuker dan het origineel !! Prachtig !! Liefs, Marion

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat een prachtige kaart! Mooi deze kleuren in combinatie met kraftpapier, heel stijlvol!

Liefs,
wendy

Martha zei

Wow, wat een prachtige en elegante kaart!! Super mooie kleuren, ik ben er weg van!
groetjes,
Martha

Anoniem zei

Dit soort kaarten mag je vaker maken hoor !!!!! Hij is prachtig !!
Groetjes Berdien

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Ik zeg "zeer geslaagd'!

Patricia zei

Heel heel heel erg mooie kaart Nathaly. Wat mij betreft mag je wel vaker experimenteren. Ik vind je kaartje echt een plaatje, prachtig.
Fijn weekend, groetjes Patricia

Willy zei

vooral mee doorgaan zou ik zeggen, ik vind hem nl. erruuggg mooi geworden!!

anita01 zei

Och tis tie mooi zeg Natalie, echt....doorgaan hiermee.

Warme groetjes en leuk je weer even gezien te hebben ;o)))

Warme groetjes,
Anita.

Unknown zei

Hij is beeldschoon Nathaly! Je kleurencombi kan niet beter en inderdaad, dat schattige rokje maakt het echt af, een prachtig geheel weer! Groetjes, fijn weekend, Ira

Judith zei

Niet gewend, maar wel heeel mooi, Nathaly! Volgens mij scoor je hiermee goed bij de challenge.
Fijn weekend
groetjes, Judith

Brendaxx zei

Schitterend en superchique kaartje!!

Cornelie zei

Ja, gelukt!! Top! Zo leuk dat je meedoet! Heel erg mooi, toch zie ik Nathaly wel terug hoor!
Heel erg mooi gedaan!
Groetjes Cornelie

Alina zei

heel erg mooi geworden, Nathaly!
groetjes, Alina

Nadine zei

wat leuk dat het gelukt is om mee te doen, je kaart is super! Ik vind 'm echt fantastisch helemaal in jouw stijl en toch anders! Fijn weekend nog bedankt voor het meedoen!

José zei

Prachtig Nathalie! Mooi silhouette en een schitterende omlijsting. De ponsrand vind ik ook gaaf en het rokje is heel goed gelukt.
Top dat je met ons meedoet!
Groetjes, Jose

José zei

Prachtig Nathalie! Mooi silhouette en een schitterende omlijsting. De ponsrand vind ik ook gaaf en het rokje is heel goed gelukt.
Top dat je met ons meedoet!
Groetjes, Jose

patricia's scrapfun zei

wat een mooie kaart !!

gr patricia

Julie zei

Beautiful card, very elegant