woensdag 18 mei 2011

Paars groene explosie

Ik ben superfan van Angela's creaties. Laatst heb ik zo'n leuk tasje van haar gezien en heb direct de Nestabilitie gekocht die ze had gebruikt. Maar ik wilde er een kaart bij maken. Zie hier het resutaat van zowel het tasje als de kaart.

Ik had er weer zo de pest in over het inkleuren. Laatst ging het namelijk heel goed. Deze keer was het ternauwernood gelukt. Pfff...snap er niks van. Ik ben persoonlijk geen grote fan van Magnolia poppetjes. In deze Kiki la Rue stempel heb ik een heel leuk alternatief gevonden. Vind je 't niet super?
De nieuwe stansen van Die-namics en de Magnolia swirl maken het helemaal af. Ik ben helemaal weg van ze.


Dit groen en paars is een kleurencombi die ik eerder heb gebruikt. Ik vind het prachtig!
Ik wilde m'n Kiki la Rue ook op de voorkant van de kaart gebruiken. Nou werkelijk...het lukte gewoon niet, het inkleuren! Echt! Zag er niet uit. Toen heb ik er maar dit plaatje op geplakt.




Gebruikte materialen:
o.a. Papier Belleville van Scenic Route, cardstock, doilies, Spellbinders Fleur de Lis squares, Magnolia Doohickeys swirl, Fiskars randpons, Martha Stewart Doily Lace randpons, Die-Namics stans Flower & leaf trio.

11 opmerkingen:

Ingrid zei

ik vind dit een heel leuk setje zo bij elkaar, en de kleurencombinatie vind ik erg mooi
ik weet wat je bedoelt, bij mij lukt het inkleuren ook niet altijd even goed.maar ik vind dat je het mooi opgelost hebt
groetjes ingrid

Floortje zei

Heel mooi geworden! De combi van die fijne versieringen op dat craftzakje zijn super. En gefeliciteerd met je vermelding in het Marianne Design magazine, zeker iets om trots op te zijn! Groetjes, Floortje

Martha zei

Ik vind het allemaal prachtig!! Ik kan helemaal niet inkleuren en ik vind dat je dit geweldig gedaan hebt!!
Groetjes,
Martha

Corrie zei

Hoi Nathaly
wat een prachtig tasje heb je gemaakt en je kaartje is ook al zo mooi....zelfs de binnenkant is een feestje om naar te kijken.
Groetjes Corrie

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nathaly,
Ik vind je tasje geweldig en wat een gave nestabilitie. Die ga ik op mijn verlanglijstje zetten. Ondanks je twijfels over het inkleuren, maar dat is volgens mij niet nodig, vind ik het een super leuk geheel geworden.
Fijne avond nog.
Groetjes Mirande

Els zei

Hoi Nathalie,
Dank je dat je op mijn blog was en dat maakt mij ook nieuwsgierig. LOL. Jij maakt ooh hele mooi creaties en ook dit tasje met kaart vind ik super leuk. Ik kom vast nog eens vaker bij je kijken. Groetjes Els

Marjan zei

Hoi Nathalie,
Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog, ik kom ook weer eens bij jou kijken natuurlijk. Dit tasje is een schatje, zulke mooie kleuren samen! Ik kleur zelf nooit stempels in, maar zie echt niet dat er iets niet zou kloppen, hoor. Mooie swirls en verder een prachtige afwerking!

Groetjes, Marjan

Angela zei

LEUKKKKKK je hebt er weer een toppertje van gemaakt!!! Je kaartje is ook weer helemaal leukkkkk en zo lekker volwassen!!hihihihi
Thanks voor je reactie op mijn blog, erg gezellig als je even langs bent geweest!

liefs,
Angela

Christa zei

Helemaal leuk Nathaly ... geweldige kleuren!! Leuk dat ik je ff in het echie heb gezien in Zeist ... hahaha ... maar dat ben je vast al vergeten.

Groetjes van Christa

Thea zei

Hé Nataly...ik weet nu wie je bent hoor!! ik heb je al wel eens in Rijswijk gezien maar na de beurs in Zeist vergeet ik je niet meer, je bent een leuke meid....
Wat een leuk tasje en kaart heb je gemaakt en hoe is het toch mogelijk dat je magnoliaas niet leuk vindt. hihihi Nee hoor ieder zijn eigen ding...
Leuk dat je even langs bent geweest op mijn blog.

Groetjes Thea

Patricia zei

Hoi Nathaly.
Wat ziet dat er gezellig uit zeg!! Leuke vrolijke kleurtjes heb je gebruikt en het past zo goed bij elkaar. Super. Groetjes Patricia