maandag 10 januari 2011

Stedentripje Groningen

We gaan er tussen Kerst en Oud en Nieuw altijd een paar dagen tussen uit. Naar binnen- of buitenland. Afgelopen jaar zijn we naar het hoge noorden geweest; Groningen. Ik ben er jaren niet meer geweest en we hadden het super gezellig. Het was zo heerlijk om alle stress en verplichtingen achter te laten en nieuwe dingen te ontdekken. We hebben o.a. de vestingsstad Boertange bezocht. Zo mooi! Maar Groningen was bovenal koud, berekoud. Hieronder een blik van de wit besneeuwde Groningse landschappen.


5 opmerkingen:

Judith zei

Goedemorgen Nathaly,
Koud, maar wel heel romantisch. Prachtige foto's!
Nog bedankt voor de maten, die je me gisteren doorgaf. Wellicht zie je eens zo'n boekje op mijn blog?
groetjes en een fijne week,
Judith

Patricia zei

Hoi Nathaly, ik ben via het blog van Mirande op jou blog terecht gekomen. Ik heb hier een tijdje rondgekeken, Wauw wat een prachtige dingen maak je zeg. Ik kom zeker nog eens op bezoek. Groetjes Patricia

scrapcreations-judith zei

Hallo Nathaly,

Wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht en een bedankt voor het lieve berichtje. Het is inderdaad nog niet veel wat erop staat maar ik hoop dat er langzaam aan steeds meer bij komt. En dan net zulke prachtige dingen als jij zelf maakt.
Groetjes Judith

Durvina zei

Dat ziet er leuk uit, wat hebben we er allemaal van kunnen genieten!!

gr, Durvina

~Nancy~ zei

Wat een supermooie foto's zeg..en wat heerlijk om tripjes te maken in eigen land.. Nederland is toch best een mooi land he.. hihi..