zondag 2 mei 2010

Yellow fever

Geel is een kleur die ik zoveel mogelijk vermijd. Zowel in kleding, inrichting als in het scrappen. Maar zeg nooit nooit. Dit papier heb ik al een hele tijd in m'n bezit maar deed er maar niks mee. Ik besloot deze week toch om de uitdaging aan te gaan en te proberen met geel iets moois te maken. I love it!





Het papier bleek uiteindelijk zo mooi om mee te werken dat ik verder gegaan ben. Hieronder een dubbele kaart die je kunt gebruiken om iets in te doen.


Ronde kaartjes vind ik zo leuk. In dit geval een easel variant.


Gebruikte materialen:
o.a. Cardstock, papier van Fancy Pants Crush collectie, EK Flourish pons, Nestabilities scalloped circle, vlinderpons, Quickutz Butterfly stans, Kaisercraft stempel, Fiskars randpons en Creatables swirl stans.

5 opmerkingen:

Angelique zei

Wouw wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt. En met geel werken is je heel goed afgegaan.

Grtjes Angelique

Scrap Hills zei

Hoi, wat heb je prachtige kaartjes gemaakt en de kleur geel SUPER
leuk he zo werken met papier waarvan je denkt bah en dan zulke leuke kaartjes maken

liefs hillie

aukjev zei

Haha, het valt dus best mee met dat gele papier, je hebt er weer mooie creaties mee gemaakt !! groetjes Aukje

Angelique zei

In een woord schitterend zeg wat je gemaakt hebt!!

Angela zei

IN een woord schitterend!!!!!!!!
Om te kwijlen!!hihihih

liefs,

Angela