zaterdag 30 januari 2010

Kubus

Deze kubus heb ik gemaakt in opdracht van Pipoos. Vorig jaar hadden ze weer hun jaarlijkse Scrapfestival en ik ben gevraagd iets te maken van een piepschuim kubus. Meteen toen ik het zag wilde ik er iets moois van maken. Ik heb gebruik gemaakt van twee supermooie merken papier die ik gecombineerd heb: Paperie van Making Memories en Bittersweet van Basic Grey. Het fotomodelletje op de foto's is Marit, het dochtertje van een vriend. Is ze niet superschattig?!?!









De bovenkant van de kubus is voorzien van een uitklapbaar flapje dat met fasteners op z'n plek gehouden wordt. Als je het hebt opengeklapt komt er weer een kleine layout tevoorschijn.









En hier de hele serie samen. Leuk he?!...al zeg ik het zelf :-)



Gebruikte materialen:
o.a. papier Paperie van Making Memories en Bittersweet van Basic Grey, cardstock o.a. Hero Arts Manuscript Background, swirl clear stamps van Autumn Leaves, kubus piepschuim groot, Prima flowers, Geo punch randpons, vlinder pons.

1 opmerking:

KvN zei

wat een mooi kind, en die scrap is ook wel aardig trouwens