zondag 31 januari 2010

Harmonica album

Wederom een boekje uit een workshop. Deze keer een workshop gegeven door Miranda van ScrapArt in Zwanenburg. Een onwijs leuk boekje, en ik ga het zeker nog een keer maken.
Ik heb er uiteraard mijn eigen draai aan gegeven door het op mijn eigen manier te scrappen. Het papier vind ik superchic. We gaan met de familie ieder jaar naar het Antilliaans Zomerkarnaval in Rotterdam. We hebben er zelfs een eigen plekje waar we al jaren staan. Dit albumpje toont de foto's van een supergezellige dag.



                     












Ik vind de kleuren werkelijk mooi met elkaar combineren. Ik gebruik vaak bruin of zwart als basiskleur en dit boekje bewijst alleen maar dat dit prachtig staat bij felle kleuren.


Gebruikte materialen:
Het papier is Hoodie van Luxe Design. Journaling clear stamp van Making Memories en Martha Stewart Doily Lace randpons.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Nathaly,

Ik heb jouw blog helemaal gelezen en vind het indrukwekkend . Je hebt er heel hard je best voor gedaan om er iets moois van te maken.
Hartelijke groeten van Samiye