zondag 10 januari 2010

Le gai Paris!

Dit kleine tag boekje heb ik een tijd geleden gemaakt tijdens een scrapweekend van Scrapdelight.
Het was een challenge en we mochten zelf weten wat we gingen maken als het maar van dit dikke karton was. Ik wist gelijk dat ik een tag boekje wilde maken en koos voor dit papier. Ik vind het contrast tussen het grove karton, het kant-achtige van de randpons en het chique zwart/ wit papier zo mooi.









                            

Gebruikte materialen:
                     Paris Nights Collection van het merk Designer Paper, randpons Doily Lace van Martha Stewart, Slice van Making Memories, Prima flowers, Geo punch randpons en Hero Arts Manuscript Background stempel.

1 opmerking:

Unknown zei

Hé dit is toch heb boekje wat ik in het echie heb gezien? Het is totaal niet mijn stijl, maar ik vind 'm werkelijk prachtig. Ja en ook al door jou: die pons heb ik inmiddels ook gekocht hahaha!
xx Monica