zondag 18 augustus 2013

Thinking of you

Jullie zullen wel denken: nu al??...hahahaha. Wat een leuke reacties heb ik gekregen op mijn layout. Velen van jullie kennen me ook niet als LO scrapper. Ik wist ook niet dat ik het in me had, hoor. Toch ben ik kaarten meer uit gemakzucht gaan maken en bovendien was heel scrapland op een gegeven moment in de ban van de kaarten. Maar om te laten zien dat ik ook dat niet verleerd heb...een kaart! Deze kaart is een tijd geleden verschenen in Cards & Scrap nr. 6. Ik vind het zelf een hele zomerse kaart.



En niet te vergeten...de binnenkant!



Gebruikte materialen:
O.a. kraft papier, Dear Lizzy dessinpapier, Marianne Design Eiffeltoren stans, Die-namics Open Scallop Doily duo en Flat bottom clouds, tekststempel.

31 opmerkingen:

Irene zei

En of het een heerlijk zomers kaartje is, geen Sauerland maar oh la la Paris, zooo leuk!!!

xx Irene

Cornelie zei

Zeker heerlijk zomers!!

Anneke zei

Het is inderdaad een vrolijke zomerkaart. Ziet er gezellig uit. Groetjes, Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Erica ♥ zei

Een super leuke kaart, ik hou wel van
die vrolijke kleuren en het simpele,
helemaal geweldig ☺

Gezellige week, liefs Erica ☼

Marlies zei

Een hele mooie, vrolijke zomer kaart!
Mooi gemaakt en een leuk design. groetjes, Marlies

Colinda zei

De ontvanger van dit kaartje vrolijkt hier vast van op!

Dank je wel voor je lieve kaart!

Colinda

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Waaw, prachtig kaartje met heerlijk vrolijke kleuren

Judith zei

Ja, ik zag de kaart in het tijdschrift. Mooi fris en vrolijk!

marion zei

Wauw wat een prachtig kaartje, liefs, Marion

Jeannette zei

Hey Nathaly, inderdaad, alweer????? hartstikke leuk hoor dat je weer lekker in blogland bent, ik vind je keuze voor papier al zo mooi en als je dan dit kaartje bekijkt, zo gaaf weer, fleur ik helemaal van op, prachtig! groetjes en tot gauw????
Jeannette

Anoniem zei

Wauw, mooi kaartje !!! Heerlijk die vrolijke kleurtjes !
Groetjes Berdien

Unknown zei

Fantastische kaart Nathaly! Ben zelf helemaal weg van Parijs en jij hebt een heerlijk zomers sfeertje er omheen gemaakt, top! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Aleida zei

Vrolijke kleuren, vakantiethema, helemaal van nu!
groetjes,

Leni zei

Hoi Nathaly,

Wat een super mooie kaarten maak jij zeg ik ben er helemaal weg van en ben ook direct volger geworden

Groetjes Leni

Martha zei

Wat een mooie en heerlijke kaart!!
Super vrolijk!!
Groetjes,
Martha

Gerdine zei

Superkaartje! Heel gaaf gedaan.

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Nathalie, Wat een vrolijke kaart en je krijgt zin om naar Parijs te gaan. Vrolijke kleuren. Maar je lay-out is geweldig. Ik had hem zeker al gezien, maar weet niet of ik er een reactie op gegeven had. Heerlijke foto sessie!
Gezellige groetjes Lida

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Nathalie doe je mee? Neem even een kijkje op mijn blog. Misschien kan jij mensen stimuleren voor een leuke stempel van Stampin 'Up.
Fijn weekend. Oh ik heb het idee dat het al vrijdag is.
De groetjes Lida

Nicole zei

Je LO en vakantiefoto's zien er schitterend uit en deze kaart.....................wauw!! Ook al zoooooooo mooi. Heerlijk zomers. Vive la France!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

Nicole zei

Wat een mooie kaart! Ziet er erg zonnig en zomers uit! :) Groetjes Nicole

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Oh die Nathalie,

Kom even langs bloggen als je tijd en zin hebt :-) en heb jij geen zin om aan mijn € 30,= voor € 30,= mee te doen??

Gezellige groetjes Lida

Yolanda zei

Prachtige kaart Nathaly!! Wat een geweldig mooie kleuren bijelkaar. Veel details aangebracht door de mooie verschillende materialen die je hebt gebruikt. En de lay-out ... heel apart. Yip zeer geslaagd. Groetjes Yolanda B)

Tineke zei

Leuke kaart met heel vrolijke kleuren!

Wendy Koorevaar zei

Ohh wauw Nathaly, wat een moie zomerse kaart! Ik ben weg van deze kleuren en verlang nu alweer naar de zomer..haha.

Liefs,
wendy

Chris zei

Hi Nathaly, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

anita01 zei

Hai Nathaly,

Hoestie nu...long time no see.....ook hier tikkie gezellig druk met de stempeltjes. Maar kom je even bezoeken en dikke complimentjes hoor zo mooi je kaart. Fijne zondag met XXX

Warme groetjes,
Anita

obrus okrągły zei

cool !

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

He Nathalie... Waar zit je.... een andere baan....verhuisd of geen zin meer. Ik was ook een tijdje weg, beetje aan het facebooken, maar ik kan niet zonder deze mensen. Deze creaties had ik al gezien. Down...Ziek.. en ik maar raden. Laat even wat horen Nathalie. Zou gezellig zijn hoop ik.
Lieve groetjes Lida

Lisa zei

Absolutly gorgeous in every way! The colors, the layout, the dimension!!! Just beautiful.
Hugs,
Lisa
CRe8n4u

Anoniem zei

Hi there, I log on to your new stuff on a regular basis. Your writing style is awesome, keep it up!


Look at my blog post :: cheap reseller web hosting uk

przydomowa oczyszczalnia ścieków koszt zei

Niezwykle fascynujące miejsce i super czyta się twoje wpisy :) Czekam na następne oraz zapraszam do siebie na moją strone internetową - chyba jeszcze nie raz do Ciebie wejde poczytać twojego bloga ;-)