dinsdag 9 april 2013

Kaart voor baby Elise

Onwijs bedankt dames, voor de leuke reacties die ik heb gekregen op mijn vorige kaart. Het is blijkbaar goed in de smaak gevallen. Nou, was ik er zelf ook blij mee hoor. Terwijl ik er niet zo'n fiducie in had tijdens het maken, hoor. Tot op het laatste moment bleef ik denken: dit gaat 'm niet worden, dit gaat 'm niet worden. Maar bij het scrappen heb ik geleerd om door te zetten. En ineens heb je daar dan een mooi resultaat.
Deze kaart heb ik gemaakt voor onze buren. Ze zijn kort geleden bevallen van de lieve Elise. Het is een  clean & simple kaart geworden zonder veel poespas. Heerlijk om af en toe ook zo'n kaart te maken.



Gebruikte materialen:
o.a. Kraft papier, roze, witte en bruine cardstock, Don & Daisy babystempel, Marianne Design Creatables veiligheidsspeld, Eline's tekst clearstamp, MFT Die-namics ster, Cuttlebug embossingfolder Swiss Dot.



26 opmerkingen:

Els zei

Een hele leuke babykaart voor je buren en de nieuwe baby Elise.
Mooie kleurtjes.
Groetjes, Els

femke zei

heey nathaly,

het is een schattig babykaartje geworden!!!

groetjes femke

debby4000 zei

Adorable, sweet card and gorgeous too.
luv
Debby

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een lief kaartje Nathalie. De materialen komen me bekend voor. Leuk voor je buren. Hartelijke groetjes weer Lida

Juisie zei

Wat mooi, die combi met het bruine cardstock, daardoor steekt het mooi af en spreekt net wat meer. Lief kaartje! Groetjes joyce

marion zei

ahh die is lief, prachtige stijl en supermooi kaartje, liefs, Marion

Sandra zei

Schattig geboortekaartje Nathalie !

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooie kleurtjes.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

Schitterend !! Dat kraft en roze doet het erg goed samen !
Groetjes Berdien

Margot zei

hele mooie en sterke kleurencombinatie!

Corrie zei

wat een super lief kaartje Nathaly

Groetjes Corrie

Sanne zei

Simpel misschien, maar hij knalt uit mijn bloglijst. Helemaal leuk!

Liefs Sanne

Marlies zei

Een hele mooie stijlvolle kaart! Prachtige kleuren combi met het kraft! groetjes, Marlies

Unknown zei

Heel schattig kaartje Nathaly, echt lekker meisjesachtig en toch ook niet té zoet! Altijd een pracht van een gelegenheid om een kaartje te maken! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Willy zei

Wat een super leuke baby kaart!!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk om je ook eens iets simpels te zien maken. Zo mooi he kraft met roze.

Wendy Koorevaar zei

Heel mooi Nathaly! Echt een andere stijl dan we normaal van jou gewend zijn maar dit gaat je ook erg goed af.
Mooi dat roze in combinatie met kraft!

Liefs,
Wendy

Petra L zei

Wat een leuke kaart Nathaly.
Ik volg je blog sinds kort.


Lieve groetjes, Petra

Jeannette zei

hoi Nathaly, leuk dat je de smaak weer te pakken lijkt te hebben, wat een schattig babykaartje heb je voor je buurtjes gemaakt, erg lief, groetjes weer Jeannette

Yolanda zei

Hoi Nathaly, wat een SCHATJE!! Super. Groetjes Yolanda B)

Mar10=creatief zei

Hoi hoi,
Mooi kaartje! Sinds vandaag volg ik ook je blog.
Groetjes
van Martine van het CBG

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat leuk dat je weer even langs komt bloggen Nathalie.
Ik heb ook net een baby kaartje klaar en deze vind ik ook bijzonder leuk. Grappige tekst.
Je vorige kaart is een beauty. De kleuren komen zo mooi uit. Echt een mooie bloem. Heb het modelletje ook vaker voorbij zien komen. Misschien waag ik me er ook eens aan.
Gezellige groetjes meis en tot blogs maar weer. ( als je tijd hebt hé ) Doeg Lida

Marja Sch zei

Wat een leuke kaart en wat een geweldige blog. Ben gauw even volger geworden. Gr Marja

* Daniëlle * zei

Cute! Ik hou ook nog steeds van clean & simple.

Judith zei

Had ik al gezegd dat ik deze super leuk vind? Hij gaat direct op Pinterest.
Fijne maandag!

Evy G zei

Ben ik blij dat pinterest bestaat! Ik kwam er dit kaartje tegen en vond het meteen leuk. Snel even volger worden ;-)

Groetjes, Evy