zondag 1 april 2012

Precious baby

Het is weer veel te lang geleden dat ik wat gepost heb. Het was druk op het werk, ik was moe en zocht lekker vroeg m'n bed op. Door de vermoeidheid had ik het ook helemaal gehad met het scrappen en had niet eens zin om blogs te bekijken. Nou, dat wil toch wat zeggen :-). Maar ik was gisteren even naar de beurs in Rijswijk geweest, niet lang want Zeist komt er weer aan, en dat heeft de passie toch weer doen oplaaien. Ik had laatst ook voor het eerst meegedaan aan de challenge van Cornelie en Nadine en stond gelijk in de top 3. Zo leuk. En ik had niet eens tijd om de dames te bedanken en de button op m'n site te zetten. Foei! Bij deze nog bedankt dames. En nu een oudje. Die ligt er al een tijdje maar had ik nog niet laten zien.


Dit kaartje heb ik een tijd geleden voor Pipoos gemaakt. Ik heb gebruikt gemaakt van foamrubber om de bloemetjes en kboopjes te maken. Dat is zo fijn materiaal om mee te werken. Het komt zo mooi uit op het papier. 


De stiknaalden heb ik gemaakt met een stempel van Eline. het geeft zo'n leuk effect. En heb je gezien dat ik een stempel heb ingekleurd? Niet al te best hoor, maar voor mij heel wat. Hihi..


Tja...en de binnenkant uiteraard.


Echt dolgedraaid! Ik doe nu niet alleen de binnenkant maar ook de enveloppe. Met zo'n stempeltje op de voorkant wordt het een leuk geheel.


Gebruikte materialen:
o.a. cardstock, papier Pale Pastels van Eline's Winterhuis, Craftable en Creatable van Marianne Design, Nestabilities Circle en Scalloped Large, bloemenstans van Joy crafts, embossingfolder Swiss Dot van Cuttlebug, Eline's clearstamps en stempel Don & Daisy. 


20 opmerkingen:

Vera zei

Wat een droppie van een kaart!
En leuk dat je er weer bent! We kunnen jouw mooie creaties niet te lang missen hoor ;)
Leuk dat je ook naar Zeist gaat.. ik ben hier al aan het aftellen (en sparen hihi)

Groetjes en wie weet zie ik je daar,

Vera

Els zei

Een heel lief kaartje Nathaly en zo jammer dat je 's avonds dan zo moe bent en veel werk hebt. Je moet wel een beetje ontspanning hebben hoor.
Veel plezier in Zeist en hopelijk krijg je weer zin in scrappen.
Groetjes Els

Cornelie zei

Moest toevallig aan je denken vandaag, maar hier ben je gelukkig weer, leuk!
Je kaartje is een lieverdje! Leuk die bloemetjes van foam, je herinnert me ergens aan! Leuk om ook weer eens te gebruiken!
Fijne avond, groetjes Cornelie

Naomi zei

Ontzettend mooi en lief kaartje!
Leuke kleurtjes en details!!!

En wat een leuk idee om ook de envelop op te fleuren! heel erg leuk zo met het stempeltje er op, een mooi geheel!

veel liefs
Naomi

Anoniem zei

Aaah wat een lieverd !!! Heel mooi gemaakt met die zachte kleurtjes.
Ik wil ook graag naar Zeist, maar weet nog niet of dat gaat lukken. Voor jou alvast heel veel plezier !
Groetjes Berdien

Irene zei

Wat een schatje!! Beeldig al die papiertjes zo en je hebt dus gestempeld ipv achter de naaimachine gezeten....ziet er super uit!!!!!

Groetjes, Irene

Willy zei

Fijn dat je weer energie en inspiratie hebt....echt super lieve mooie kaartjen heb je gemaakt!!

José zei

Nou ik vind het wel jammer dat je zo weinig energie hebt om te posten en te scrappen want jouw creaties zijn toch altijd geweldig. Zo ook dit snoezige kaartje. Gaaf zeg. En jij kleuren?! Wow! Ik vind em te gek.
Groetjes, Jose

Corrie zei

wat een schattig kaartje Nathaly
Groetjes Corrie

Mariken zei

Wat een superlief kaartje! En wat heb je 'baby' mooi ingekleurd!
Gr-x-jes Mariken.

Judith zei

Het viel mij al direct op dat je het stempeltje hebt ingekleurd. Leuk is het geworden, kun je best! (-: (-:
Ik heb deze stempel ook ... en je weet, dat het inkleuren mij ook niet ligt.
Het geheel is weer een plaatje! Leuk, de gestempelde stiksels!
Sterkte met je werk en alvast veel plezier in Zeist. Ik wil ook graag, we zullen zien...
Groetjes en een goede week,
Judith

debby4000 zei

This is gorgeous, love it.
luv
Debby

Marjan zei

Ik zag je reactie op mijn blog, fijn dat ik jouw blog ook weer eens kan bezoeken. Je kaartje is prachtig en wat knap dat je echt alles tot en met enveloppe afwerkt!

Groetjes, Marjan

Berlinde zei

Een leuk kaartje Nathaly met het prachtige Eline-papier. Ook heel mooi die gestempelde 'stiksels'!
Lieve groetjes, Berlinde

Patricia zei

Wat een mooie kaart Nathaly.
En wat een neppery zeg, ik dacht dat het stikrandje echt was, hihi.
Als ik inzoom kun je het wel zien, maar zo op het eerste gezicht lijkt het net echt. Ik vind het heel mooi en moet deze stempel ook wat vaker gebruiken. Je kaartje is verder ook weer erg leuk afgemaakt, groetjes Patricia

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een leuke kaart Nathaly,
Ik lees net bij Patricia dat je een stempel hebt gebruikt voor het stikrandje. Ik had het niet gezien hoor. Maar ik vind het wel heel erg leuk. Ik heb net een sew easy besteld omdat ik het zo leuk vind die stikrandjes maar het kan dus ook veel makkelijker en het is net zo mooi en echt. Pffff ga ik weer moeilijk doen. Maar je kaartje is echt schitterend zowal de binnen als de buitenkant en de enveloppe. Prachtig.
Groetjes Mirande

Wendy Koorevaar zei

Ja ik ken dat hoor. ben zelf momenteel ook niet zo actief in blogland en scrap ook minder. Soms heb je even van die periodes. Ik heb dat vooral met het mooie weer, daar wil dan ook van genieten.

Je creatie is weer super! Zo mooi afgewerkt ook en wat een lief afdrukje.

Liefs,
Wendy

Petra zei

hij is weer prachtig!

Liefs
Petra

Sinikka zei

Time flies....fun or not. Ik vindt dat alles toch al zo vlug gaat. Waar zijn mijn 48 uur gebleven die ik in een dag wil stoppen?
Je kaart is weer giga leuk geworden.
Gr. Sinikka

Tineke zei

Leuke kaart! En die stempel is ook wel heel erg lief....