zaterdag 3 maart 2012

Gewoon wat restjes

Dit houten hartje heb ik beplakt met wat restjes papier dat ik nog had. Ik heb het eerst bewerkt met een grove kwast met een heel klein beetje verf zodat het hout goed zichtbaar bleef. Daarna heb ik de randen geinkt. Met de rubberen (foam) roosjes, swirls, bladeren en wat stempels was het al gauw af. Simpel en makkelijk om te maken maar met een mooi effect. Ik heb eerder dit soort hartjes gemaakt, ze blijven favoriet.



Hier heb ik er een fotootje op geplakt.


En nu in close- up


Gebruikte materialen:
o.a. houten hart van Artemio, papier Pale Pastels van Eline's Winterhuis, Eline Clear stamps, Marianne Design Creatables swirl, bladeren, knoop en roosjes, Pipoos blad pons, spelden, lint, kant, plakparels en foamrubber.



28 opmerkingen:

Jann-will zei

Erg lief.

Groetjes Wilma

Anoniem zei

wow echt super leuk

Cornelie zei

Ziet er echt super mooi uit!
Groetjes Cornelie

Anoniem zei

Prachtig !!! Erg mooi gemaakt Nathaly !
Groetjes Berdien

Berlinde zei

Dit is prachtig Nathaly, en erg mooie details!!
Lieve groetjes, Berlinde

Martha zei

Dit is prachtig Nathaly, helemaal super!!
Groetjes,
Martha

Wendy Koorevaar zei

Wauw wat een prachtig hart heb je gemaakt! Ik vind de witte bloemen er ook zo mooi bij staan.

Liefs,
Wendy

Gemma zei

Oh wat een mooi hart, kan me voorstellen dat ze favoriet blijven, groetjes Gemma

Corrie zei

Wow..dat ziet er mooi uit
heel erg leuk gedaan Nathaly

Groetjes Corrie

marion zei

wowww dat ziet er mieters uit zeg ! wauwieee ! Ondanks de restjes past alles perfect bij elkaar. Liefs, Marion

cvanholstein zei

Schattig hartje.
En die rozen van foam zien er zo gaaf uit, ga ik echt eens proberen!
groetjes en scrap ze! ;)
Corina

Marjan zei

Kan me voorstellen dat ze favoriet blijven, want het is me toch een schoonheid! Ik vind de combinatie van bruin met wit en turquoise ook heel erg mooi!!

Groetjes, Marjan

Patricia zei

Nathaly dat heb je weer prachtig gemaakt!!! Leuk die vlakjes papier erachter en dan de mooie bloemen en swirls eroverheen.
Fijn dat het niet zo veel werk was, zo ziet het er niet uit! Fijn weekend, groetjes Patricia

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

ONWIJS mooi! Kleurencombinatie echt geweldig..

Willy zei

Super leuk!!

Els zei

Bijzonder mooi gemaakt Nathaly.
Leuk dat bruin met blauw en dat stoere koord. Groetjes Els

Marrie zei

Hallo Nathaly,

Wat heb je weer mooie dingen gemaakt.
Leuk dat hart mooi gemaakt hoor.

Groetjes Marrie

Jacqueline DH zei

Ik vind ze prachtig, de roosjes zijn ook al zo mooi en da die swirls eronder, gaaf hoor

groetjes
Jacqueline

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Dat vind ik nog eens een prachtig idee voor een fotolijstje. En die roosjes, die zijn echt heel leuk.

martina's kaartjes zei

wat een mooi gepimpt werkje ! superzzzz ! toppie resultaat
grtjs, martina
x

Mariken zei

Wat leuk gedaan, erg origineel idee!
Veel gr-x-jes Mariken.

Unknown zei

Wat een schatje zeg, ik heb eens even op je blog gekeken en kom zier terug. Wat maak je leuke dingen zeg.

Janine zei

Prachtig Nathaly! heb meteen nog een vraagje.. die blaadjes heb je die gestanst? welke stans is dat? ;)

Debbie zei

Hartstikke leuk gedaan! Mooie kleurencombinatie!
Groetjes

José zei

Het is een juweeltje Nathalie! Ik vind het weer helemaal prachtig wat je hebt gemaakt.
Groetjes, Jose

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Mooie dingen maak je. Ben gelijk volger geworden.

Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik ben ook volger van Angela, daar doe ik soms ook ideeën bij op.

Groetjes Astrid.

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Kan inderdaad makkelijk zijn Nathaly, maar je moet maar op het idee komen. Vind het heel leuk gedaan en wat een mooie bloemenpracht. Je foto staat er leuk op, maar over het stempeltje heen. Stond daar eigenlijk een tekst op?? Ik ga zo nog eens terug kijken. Groetjes maar weer van Lida

Julie zei

A lovely project