woensdag 9 februari 2011

Bram is jarig (geweest)

Ik was zo blij te zien dat ik van de week wederom op de site van Eline vermeld stond, deze keer met mijn vogelhuisje. Tja,...zelf kan je je creaties wel leuk vinden, maar als een ander het ook zo mooi vindt, is dat dubbel zo leuk natuurlijk. Maar goed, dat was één.
Verder wil ik jullie laten delen in een creatie van mijn collega Heleen. Heleen is onze communicatiemanager en daar is zij een ster in. Maar dat is niet het enige waarin ze goed is. Daarnaast houdt ze erg van bakken. Aangezien we het de laatste tijd veel hebben over het decoreren van taarten, besloot ze de stoute schoenen aan te trekken. Kijk eens wat een prachtige taart zij heeft gebakken en gedecoreerd.



Is het geen snoesje? Ik vind 'm zo onwijs mooi geworden! En dat voor een eerste keer. Die pinguins, het dolfijntje en die walvis...Super! En die winegums vind ik ook geniaal gevonden. Je krijgt echt zin om in die taart te happen.
Toen ik vroeg of ik de foto's op mijn blog mocht zetten zei ze:'prima, maar ik ga geen taarten lopen decoreren voor anderen, hoor'. Zo arrogant is ze ook wel weer, die Heleen. Ze zag gelijk allemaal opdrachten binnenstromen :-)
Maar ze mag met recht trots zijn. Ik zou zelf ook wel zo'n taart willen.

7 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Nathaly,
Die taart is echt prachtig. Echt goed gedaan voor de eerste keer. :D
Ik denk dat de jarige Bram er wel blij mee was!

groetjes, Claudia

Jann-will zei

Inderdaad leuk hoor die taart, en ja voor je het weet .......

Patricia zei

Jammer van dat laatste kopje...ik wilde net mijn bestelling doen, hihi. WAUW wat een super taart. Knap dat iemand dat kan. Het is in ieder geval niet voor mij weggelegd.
Groetjes Patricia

Scrap Hills zei

Hoi Nathaly,

wat een prachtige taart, wanneer krijgen we er weer een van jou te zien? :o)
hoe is het??? Ga je nog naar de beurs van het weekend???
zou het wel weer leuk vinden je eens te zien ;o)

groetjes hil

Desirée-ScrapDees zei

allereerst nog proficiat en je hebt um toch niet opgegeten hé(ja die taart dan hihi). Hij is echt prachtig geworden hoor, dikke pluim voor je collega enne mag ik haar nummer? hihi

Judith zei

Opeten?? Nee, toch! Dat kun je haast niet over je hart verkrijgen...

Dat jij op Eline's blog staat, vind ik helemaal niet verbazingwekkend. Jouw kaarten en andere creaties zijn deze eervolle plek zeker waard!
Groetjes, Judith

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nathaly,

Wat een geweldige taart heeft je collega gemaakt. Ik baal er ook wel van dat ze niets op bestelling maakt hoor. Mijn zoon is snel jarig en die wil ook altijd graag een mooie taart. Jammer, maar misschien moet ik zelf eens zo'n cursus gaan doen. Lijkt me wel heel erg leuk.
Leuk hoor dat je vogelhuisje weer op het blok van Eline staat. Maar het verbaast me niets want hij was zoooo moooi!

Groetjes Mirande