zondag 23 januari 2011

Hart van Eline's papier

Gisteren heb ik weer een demo gegeven bij Pipoos op hun open dag. Deze keer heb ik het papier van Eline's Huis meegekregen met het verzoek er iets leuks van te maken. Ik heb een aantal creaties gemaakt waarvan ik hier een aantal laat zien. Dit hartje heb ik begin januari gemaakt en ingeleverd. Ze pronken nu mooi in hun etalage. Ik vind het zo leuk om met die doillies te werken. Deze keer heb ik er een soort bloem van gemaakt.



Ik kon het niet laten en heb het kaartje en bedankje van de vorige keer ook gemaakt met Eline papier. Ik vond ze zo leuk en dit papier leent zich er perfect voor.





Gebruikte materialen:
o.a. Cardstock, papier In the Meadow van Eline's Huis, clearstamps van Eline's Huis, Crealies flowers 5, Fiskars randpons, Geo punch Glory, Perlen-pen Opal, Cuttlebug stans Ice Crystal, kleine doillies (gebakrandjes), EK Success ponsen en Prima Marketing pearl swirls.

9 opmerkingen:

Durvina zei

zo wat een mooi trio, ziet er weer prachtig uit.

gr, Durvina

Judith zei

Pronken in de etalage bij Pipoos - jij mag er ook wel mee pronken hier op je blog! Super!!

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw, wat ziet dit er allemaal weer prachtig uit. Heel erg mooi!
Groetjes Mirande

Natasja zei

Het ziet er weer prachtig uit !
En net wat Judith schrijft, je mag er nu ook eindelijk mee pronken op je blog...

Ik moet toch eens eens in de gaten houden wanneer jij een demo geeft bij Pipoos..
Groetjes, Natasja.

Unknown zei

Ik heb ze in het echie mogen bewonderen en vind ze allemaal echt super gaaf. Balen dat juist dit paperblock al was uitverkocht.
Leuk je ook weer even gezien te hebben!

Liefs, Monica

Ellen zei

Dank voor je reactie op mijn blog. Dan ben ik natuurlijk ook heel nieuwsgierig wie jij bent en wat voor mooie dingen jij maakt....
En ik zie hier heel mooie dingen!!!
Prachtig hart en wat een leuke cadeaudoosjes!

Groetjes Ellen

Angela zei

WAUWWW wat een prachtig haart!!!!! Echt heel mooi!!!!!

xxAngela

Jann-will zei

Ook al zo leuk, ik ben ook fan van Eline, hoe kan het ook anders....

eline pellinkhof zei

Wat werk jij toch supernetjes en mooi!