dinsdag 14 december 2010

Cupcake boekje

Ik had nog wat creaties voor jullie in petto die ik heb gemaakt met het papier Piece of Cake. Daar valt o.a. dit schattig boekje onder. Ik werd geinspireerd door scrapsels van Moon Hulsman en Erica Everaers.








Gebruikte materialen:
o.a. Cardstock, papier Piece of Cake van Dovercraft, Sizzix stans Bookplates, Nestabilities Classic Scalloped Circles large en Kaisercraft clearstamps Life Sentiments en JustRite Homemade Treats set, JustRite Wood Stamper.

3 opmerkingen:

Judith zei

Hallo Nathaly,
Je gelooft niet hoe leuk ik het vind als jij weer iets geplaatst hebt. Ik weet namelijk dat dit altijd het bekijken waard is. Bekijken? Nee, bewonderen!!!
Jouw stijl, zonder veel poespas met prachtige combinaties van papier, kleuren en stempels maken jouw werken tot een van mijn favorieten (-:

Fijne avond, of beter gezegd: slaap lekker!
Groetjes, Judith

Judith zei

Hallo Nathaly,

Bedankt voor al je P R A C H T I G E blogberichten!

Ik wens jou en je familie gezellige Kerstdagen toe en alle goeds voor 2011.

Heel graag kom ik jouw blog bezoeken, werkelijk waar!!!
Groetjes van Judith

~Nancy~ zei

Wat een supergaaf boekje heb je gemaakt zeg!! WOWIE!! Alle details zijn perfect!!! Gelukkig nieuw jaar!!