woensdag 2 juni 2010

Stempel bewaarboekje

Van het weekend tussen de tentamens door MOEST ik even scrappen. Ik had echt afkick verschijnselen...hahaha Ik ben nog steeds bezig met het vinden van de juiste wijze om mijn scrapspulletjes op te bergen. Het was dus tijd om iets nieuws te bedenken voor mijn stempels. Het is een boekje gemaakt met dik karton waarvan ik de randen eerst heb beschilderd en daarna het karton beplakt heb.





De A4 insteekhoezen heb ik op maat geknipt en met dubbelzijdig plakband bewerkt. Daarna alles ingebonden met de Bind-it-All.








Gebruikte materialen:
o.a. cardstock, Prime Times lijn van Scribble Scrabble, Florilèges stempel, Cuttlekids alfabet stans, Martha Stewart Monarch Butterfly, Bind-it-All en Prima flowers. 

8 opmerkingen:

Natasja zei

Wat een leuke uitwerking! En heel erg leuk dat je veel stempels hebt gebruikt in het verwerken van het geheel!

Groetjes, Natasja

Charlotte zei

Wauw wat is 'ie gaaf geworden Nathaly! Succes nog met je tentamens!!!

Groetjes,
Charlotte

Sapipzi zei

Wat gaaf Nathalie!! Ik vind hem echt super, prachtige kleuren, en heel mooi "aangekleed".
Veel succes met je tentamens.

Liefs, Margo

Anoniem zei

Hallo Nataly,
Ik ben een echte fan van je aan het worden! Geweldig wat je maakt. Ziet er super mooi uit! Ik zie er al naar uit wat je op je site zet (-:
Veel succes met je tentamens,
groetjes Judith

aukjev zei

Hallo Nathaly, wat een goed idee en een wel erg leuke uitvoering waar je ook veel stempels in verwerkt hebt. Je brengt mij op een idee want al die losse stempels die ik regelmatig kwijt ben.... groetjes Aukje

Ingrid Danvers zei

Wow....weer zo'n geweldige creatie. Ziet er echt super uit! Altijd zo mooi tot in detail afgewerkt.

Unknown zei

O wauw! Dit is wel een heel chiq album zeg! Ik vind 'm super! :D
xx Monica

Lenie zei

Nathaly, wat een mooi ontwerp, pff en die kleuren perfect gewoon!!
Ja en het opbergen van de spullen als je de oplossing hebt, tell me!
Lenie