maandag 17 mei 2010

Strong! Simply you...

Soms leg je wat papier bij elkaar en je ziet er gelijk iets moois in. dat had ik met dit papier ook. Het bruin, rood en geel pasten parchtig bij elkaar en ik begon te schuiven met het papier om de juiste combinatie te vinden. Maar soms weet je dat er potentie in zit maar het wil niet komen. Je wilt het te mooi maken en bent bang om het te verknallen. Nou, met dit kaartje heb ik het hele proces doorlopen. Maar zie hier het resultaat. Ik ben er ongelooflijk blij mee. En voor de verandering geen aqua of mint...:-))



                      De kaart is gemaakt aan de hand van de volgende sketch van The Sweet Stop


Gebruikte materialen:
o.a. cardstock, papier All Fall van Fancy Pants, All Fall stickervel Titles and Tags, brads, Fiskars randpons, Cuttlebug mal Swiss Dots, Marianne design Creatables bloemen stans en knoopjes.

6 opmerkingen:

Colinda zei

Hoi Nathaly, die bloem vind ik helemaal geweldig!!!

Sapipzi zei

Geweldig mooi en vrolijk kaartje!!!

groetjes, Margo

Angelique zei

Wouw wat een super mooi kaartje!!

Even over taarten bekleden met marsepein. Bij je vriend in de straat oftewel op de singel worden tegenwoordig basisworkshops gegeven. Bij www.leukerhuis.nl kan je meer info vinden. Ik ga er zelf kinderfeestje geven en de taartenworkshops worden gegeven door een vriendinnetje van mij.

Grtjes Angelique

Charlotte zei

Wauw... wat een prachtige kaart Nathaly! En de kleuren passen inderdaad super bij elkaar!

Sildotcom zei

he, wat leuk om jouw blog te ontdekken! Wat een schitterende kaartjes maak je! Ik ga hier vaker komen ;)

Unknown zei

Prachtige kleuren!! Je weet, ik hou daar wel van :)