zaterdag 9 januari 2010

Kerst workshop

We zitten weliswaar in januari maar hier nog wat kerstprojecten die ik de afgelopen tijd gemaakt heb.
Dit boekje heb ik gemaakt voor een workshop die ik aan mijn collega's gaf. Zo af en toe plannen we een crop avond waarbij ik als juf optreedt. Het is altijd lachen, gieren, brullen en helaas komt er zelden iets af. Hmm...ze vinden me overigens wel wat streng. Ik zou het fijn vinden als ze een werkstuk mee naar huis nemen wat een beetje af is en ik zit ze daarom een beetje achter hun broek :-)
Het boekje is gemaakt uit 1 vel dessinpapier dat ik daarna gescrapt heb. Het idee komt van de site van
Bo Bunny







Gebruikte materialen:
o.a. Cuttlebug stans Ice Crystal, Martha Stewart Doily Lace randpons en Quickutz flourish swirl.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow Nathaly, wat ontzettend leuk die albums!!
Heeeel erg mooi!
Keep up the spirit!
liefs,
Mónica Triga

Cris zei

Ik hou van je werk. Dit album is prachtig. Kisses!