vrijdag 22 januari 2010

'Create Dream' Layout

Ik ben niet wat je noemt een 'layout persoon'. Ik ben meer een 'mini album persoon'.  In de begin dagen toen ik pas scrapte heb ik best wat layouts gemaakt. Maar toen ik eenmaal de albums ontdekt had heb ik geloof ik nooit meer een layout gemaakt. Maar toegeven, je bent wel een stuk sneller klaar met een layout!

Vorig jaar ben ik mee geweest met een scrapweekend van Scrapdelight en daar moest iedere deelneemstereen layout maken over zichzelf. Pff...was even nadenken hoor. Maar dit was het resultaat. Ik moet zeggen...ik ben er best trots op. Hij is leuk! (al zeg ik het zelf :-)) In m'n favoriete kleuren combinatie, bruin en mint.


Gebruikte materialen:
o.a. cardstock, papier Blue Hill collection van Crate Paper, Scrapbook Walls van Chatterbox,Bosskut swirl stans, Prima flowers, knopen, Geo Punch randpons en Maya Road klok stempel.

1 opmerking:

M@ureen zei

Hoi Nathaly,

Hoe is het met je???

Ik heb wat leuks voor je op mijn blog, kom je even kijken?

Greetz,
Maureen.